Домашні завдання на період карантину

Завдання для 2-А класу

1. Літературне читання:

  • Вивчити на пам’ять стор. 102.
  • Навчитися добре читати стор. 103-105.

2. Українська мова:

  • Вивчити стор. 121-123.
  • Написати в зошит Вправу №1 стор. 123, стор. 127 Вправа №3.

3. Математика:

  • стор. 97 Вправи №632, №633, №634, №635, №636, №637.

Завдання для 2-В класу

1. Літературне читання:

  • Прочитати і вміти переказати 3 оповідання (дитяча література на вибір)

2. Українська мова:

  • Вивчити правила стор. 116-117.
  • с. 118 вправа №3, с. 119 вправа №3, с. 121 вправа №3.

3. Математика:

  • Повторити таблицю множення і ділення на 2, 3, 4
  • Виконати завдання на роздруківках.

Завдання для 3-А класу

1. Англійська мова:

  • стор. 164 до слова fun(вивчити до дикт.)

2. Математика:

  • №674, №675, №676, №679, №680, №681, №684

3. Літературне читання:

  • ст. 102-159 «Перлинка»

4. Малюнок «Охорона праці очима дітей»

5. Українська мова

  • Впр. 263, 265, 267, 268, 269, прав. с. 111

Завдання для 3-В класу

1. Математика:

  • №715, №718, №720, №723, №726, №728

2. Українська мова

  • Впр. 285, 287, 288, 290

3. Літературне читання:

  • ст. 111-112 вивчити вірш

Завдання для 4-Б класу

1. Українська мова:

  • впр. 265
  • впр. 266
  • впр. 269

2. Математика:

  • №670, №671
  • №679, №680
  • №686, №687

3. Природознавство:

  • ст. 85-88

4. Літ. читання:

  • ст. 118-119
  • ст. 119-121

5. Англійська мова:

  • Роб. зош. с. 57-58

Завдання для 5-А класу

1. Природознавство:

  • Підготувати  доповідь на тему: «Забруднення атмосфери»

2. Історія України:

  • Параграф 13, 14

3. Курс «Мій Київ»:

  • Стор. 67-74
  • Стор. 75-79

4. Англійська мова:

  • Вивчити неправильні дієслова в кінці підручника зі слова fall до keep

5.Українська мова:

  • Підготуватися до контрольної роботи

6.Українська література:

  • Читати «Ярослав Мудрий»
  • Читати зі зб. «Княжа Україна»

7.Інформатика:

  • Опрацювати РОЗДІЛ 3. ОПРАЦЮВАННЯ ТЕКСТОВИХ ДАНИХ за підручником. З огляду на те, що друкованого підручника нам скоро не побачити, надаю посилання до e-book версії. Інформатика — підручник для 5 класу авт. Й.Я. Ривкінд та ін. на 2018-2019 н.р.
  • Переглядати, або завантажити («скачати»), можна скориставшись адресою https://drive.google.com/file/d/1kEQ1gXkcNByNd7kjCyXF3ulYgzddwALR/view

8. Історія України:

  • Параграф 13, 14

9. Курс «Мій Київ»:

  • Стор. 67-69

Завдання для 5-Б класу

1. Природознавство:

  • Підготувати  доповідь на тему: «Забруднення атмосфери»

2. Історія України:

  • Параграф 13, 14

3. Курс «Мій Київ»:

  • Стор. 67-74
  • Стор. 75-79

4.Українська мова:

  • Підготуватись до контрольної роботи
  • Повторити параграф 25-31
  • вправа 344; словниковий диктант; напис. апострофа.

5.Українська література:

  • О. Олесь «Ярослав Мудрий» (читати), відповіді на запитання стор. 143
  • Написати твір-роздум про звя’зок минулого із сучасним «Заповіти наших предків»

6.Інформатика:

  • Опрацювати РОЗДІЛ 3. ОПРАЦЮВАННЯ ТЕКСТОВИХ ДАНИХ за підручником. З огляду на те, що друкованого підручника нам скоро не побачити, надаю посилання до e-book версії. Інформатика — підручник для 5 класу авт. Й.Я. Ривкінд та ін. на 2018-2019 н.р.
  • Переглядати, або завантажити («скачати»), можна скориставшись адресою https://drive.google.com/file/d/1kEQ1gXkcNByNd7kjCyXF3ulYgzddwALR/view

7. Історія України:

  • Параграф 13, 14

8. Курс «Мій Київ»:

  • Стор. 67-69

Завдання для 6-А класу

1.Українська мова:

  • стор. 150 табличка «Форми прикметників» розглянути
  • виконати вправа 363, 364, 366, 367.

2.Українська література:

  • Емма Андієвська «Говорюща риба» (читати та відповідати на запит. стор. 134-135)
  • Письмово виконати завдання стор. 136-137: (І рівень — усно, ІІ-ІІІ рівень — письмово)

3.Зарубіжна література:

  • Джек Лондон «Жага до життя» (робота над змістом твору)

4.Біологія:

  • Параграф 34-35
  • Підготувати повідомлення або презентацію на одну з тем: «Запалення рослин», «С. Г. Навашин», «Рослини, які мають отруйні плоди або насіння»

5.Географія:

  • Параграф 36-37

6.Математика:

  • №914-919
  • №839, №841, №845, №847

Завдання для 6-Б класу

1. Англійська мова:

  • Вивчити с. 223 до слова speak

2.Українська мова:

  • Підготуватися до самостійної роботи (прикметник)
  • Вправа 359, 360, 361, 362

3.Українська література:

  • Прочитати «Говорюща риба»
  • В. Неастайко «Тореадори з Васюківки»

4.Біологія:

  • Параграф 34-35
  • Підготувати повідомлення або презентацію на одну з тем: «Запалення рослин», «С. Г. Навашин», «Рослини, які мають отруйні плоди або насіння»

5.Географія:

  • Параграф 36-37

6.Математика:

  • №914-919
  • №839, №841, №845, №847

Завдання для 7-А класу

1. Хімія:

  • Параграф 28

2.Українська мова:

  • Вивчити розряди прислівників

3.Фізика:

  • Параграф 21-22

4.Біологія:

  • Параграф 34
  • Підготувати інформацію про опорно-рухові системи різних тварин

5.Географія:

  • Параграф 27-28

Завдання для 7-Б класу

1. Хімія:

  • Параграф 28

2. Алгебра:

  • Вивчити параграф 18 (стор. 114-116)
  • №679, №681, №682, №683

3. Геометрія:

  • Вивчити параграф 16 (стор. 124-127) — теореми знати з доведенням!
  • №383, №384, №388, №389

3.Українська література:

  • Підготуватися до контрольної роботи (творчість Г. Тютюнника, О. Стороженка, Б. Лепкого)

4.Зарубіжна література:

  • Вивчити вірш К. Симонова «Жди мене…»
  • зробити повний аналіз поезії (на вибір вказаного автора)

5.Фізика:

  • Параграф 21-22

6.Біологія:

  • Параграф 34
  • Підготувати інформацію про опорно-рухові системи різних тварин

7.Географія:

  • Параграф 27, 28

Завдання для 8-А класу

1. Хімія:

  • Параграф 32

2. Англійська мова:

  • Підр. с. 39 вправа 4, с. 40 вправа 2

3.Українська література:

  • І. Карпенко-Карий «Сто тисяч». Характеристика образів дійових осіб п’єси

3.Фізика:

  • Параграф 27-28

4.Інформатика:

  • Параграф 6.1-6.2

5.Біологія:

  • Параграф 20-21
  • Дати відповіді на запитання після параграфів

6.Географія:

  • Параграф 20-21

Завдання для 8-Б класу

1. Хімія:

  • Параграф 32

2. Англійська мова:

  • Підр. с. 44 вправа 2-3

3.Українська література:

  • І. Карпенко-Карий «Сто тисяч». Характеристика образів дійових осіб п’єси

4.Фізика:

  • Параграф 27-28

5.Біологія:

  • Параграф 20-21
  • Дати відповіді на запитання після параграфів

6.Географія:

  • Параграф 20-21

Завдання для 9-А класу

1. Хімія:

  • Підготувати  доповідь на тему: «Природні джерела вуглеводнів»

2. Історія України:

  • Параграф 17, 18

3. Всесвітня історія:

  • Параграф 17, 18

4. Основи правознавства:

  • Параграф 16

5.Фізика:

  • Параграф 25-27

6.Біологія:

  • Параграф 32-33
  • Підготувати повідомлення або презентацію на одну з тем: «Успадкування щеплення зі статтю», «Способи визначення статі в різних організмів»

7.Інформатика:

  • § 8.2 Векторний графічний редактор. Особливості побудови й опрацювання векторних зображень. Побудова зображення з графічних примітивів.
  • Практична робота №10 (сторінка 227) «Створення простих векторних зображень».
    Виконати в MS Office Word, надіслати результат поштою за адресою bondsb@i.ua

8.Географія:

  • Параграф 27-28

6.Алгебра:

  • с. 118-120 №12.2-12.6

7.Геометрія:

  • Параграф 4 с. 106-145, с.151  №1-12

Завдання для 9-Б класу

1. Хімія:

  • Підготувати  доповідь на тему: «Природні джерела вуглеводнів»

2. Історія України:

  • Параграф 17, 18

3. Всесвітня історія:

  • Параграф 17, 18

4. Основи правознавства:

  • Параграф 16

5. Англійська мова:

  • Підр. с. 76, Роб. зош. с. 62

6.Зарубіжна література:

  • Написати твір «Гобсек — філософ чи скнара?» за повістю Бальзака «Гобсек»

7.Фізика:

  • Параграф 25-27

8.Біологія:

  • Параграф 32-33
  • Підготувати повідомлення або презентацію на одну з тем: «Успадкування щеплення зі статтю», «Способи визначення статі в різних організмів»

7.Інформатика:

  • § 8.2 Векторний графічний редактор. Особливості побудови й опрацювання векторних зображень. Побудова зображення з графічних примітивів.
  • Практична робота №10 (сторінка 227) «Створення простих векторних зображень».
    Виконати в MS Office Word, надіслати результат поштою за адресою bondsb@i.ua

8.Географія:

  • Параграф 27-28

9.Алгебра:

  • с. 118-120 №12.2-12.6

10.Геометрія:

  • Параграф 4 с. 106-145, с.151  №1-12

Завдання для 10-А класу

1. Англійська мова:

  • Підр. с. 20-21

2.Зарубіжна література:

  • Прочитати твір М. Гоголя «Ніс»

3.Фізика:

  • Параграф 30-31

4.Біологія:

  • Параграф 28-29
  • Дати відповіді на запитання після параграфів

5.Інформатика:

  • ДЗ за конспектом.
  • Повторити Поняття веб-дизайну. Основні тренди веб-дизайну. Типи сайтів та їх особливості. Цільова аудиторія. Інформаційна структура сайту. Інструменти веб-розробника. Вивчити План розробки сайту. Макет інформаційної структури сайту.
  • Підготуватись до Практичної роботи «Проектування структури сайту».

6.Географія:

  • Параграф 12-13

Завдання для 10-Б класу

1. Алгебра:

  • Вивчити параграф 16 (стор. 90-94), підручник А. Г. Мерзляк Математика 10 клас Рівень стандарту
  • №16.4, №16.5, №16.6, №16.7

2. Геометрія:

  • Вивчити конспект в зошиті — теорію знати!
  • Готуйтеся до контрольної роботи! Параграф 33-37 повторити, підручник А. Г. Мерзляк Математика 10 клас Рівень стандарту

3.Зарубіжна література:

  • Прочитати твір М. Гоголя «Ніс»

4.Фізика:

  • Параграф 30-31

5.Біологія:

  • Параграф 28-29
  • Дати відповіді на запитання після параграфів

6.Інформатика:

  • ДЗ за конспектом.
  • Повторити Поняття веб-дизайну. Основні тренди веб-дизайну. Типи сайтів та їх особливості. Цільова аудиторія. Інформаційна структура сайту. Інструменти веб-розробника. Вивчити План розробки сайту. Макет інформаційної структури сайту.
  • Підготуватись до Практичної роботи «Проектування структури сайту».

7.Географія:

  • Параграф 12-13

Завдання для 11-А класу

1. Хімія:

  • Параграф 21, ст. 118 №4, №8

2. Історія України:

  • Параграф 23-24
  • Повторити параграф 18

3.Фізика:

  • Розділ 3 + Параграф 52

4.Біологія:

  • Параграф 23
  • Підготувати повідомлення або презентацію на одну з тем: «Життєвий цикл у рослин і тварин», «Ембріотехнології», «Клонування»

5.Інформатика:

  • § 3.7 Сортування, пошук і фільтрування даних у базі даних.
  • § 3.8 Запити в Microsoft Office Access
  • § 3.9 Звіти. Створення звітів в MS Office Access
  • Підготуватись до Практичних робіт №13,№14 (сторінки 168, 182)

6.Геометрія:

  • Збірник: №200-204 (с. 23)
  • с. 25 №223-238.

Завдання для індивідуального навчання

Завдання для учня 8-А класу Іванченко Єгора:

1. Англійська мова:

  • Вправа 5 с.113, вправа 3 с. 114 — читати, перекладати, знати слова
  • Вправа 6 с. 115 — письмово виконати в зошиті.