Домашні завдання на період карантину
Завдання для 2-А класу
1. Літературне читання:
- Вивчити на пам’ять стор. 102.
- Навчитися добре читати стор. 103-105.
2. Українська мова:
- Вивчити стор. 121-123.
- Написати в зошит Вправу №1 стор. 123, стор. 127 Вправа №3.
3. Математика:
- стор. 97 Вправи №632, №633, №634, №635, №636, №637.
Завдання для 2-В класу
1. Літературне читання:
- Прочитати і вміти переказати 3 оповідання (дитяча література на вибір)
2. Українська мова:
- Вивчити правила стор. 116-117.
- с. 118 вправа №3, с. 119 вправа №3, с. 121 вправа №3.
3. Математика:
- Повторити таблицю множення і ділення на 2, 3, 4
- Виконати завдання на роздруківках.
Завдання для 3-А класу
1. Англійська мова:
- стор. 164 до слова fun(вивчити до дикт.)
2. Математика:
- №674, №675, №676, №679, №680, №681, №684
3. Літературне читання:
- ст. 102-159 «Перлинка»
4. Малюнок «Охорона праці очима дітей»
5. Українська мова
- Впр. 263, 265, 267, 268, 269, прав. с. 111
Завдання для 3-В класу
1. Математика:
- №715, №718, №720, №723, №726, №728
2. Українська мова
- Впр. 285, 287, 288, 290
3. Літературне читання:
- ст. 111-112 вивчити вірш
Завдання для 4-Б класу
1. Українська мова:
- впр. 265
- впр. 266
- впр. 269
2. Математика:
- №670, №671
- №679, №680
- №686, №687
3. Природознавство:
- ст. 85-88
4. Літ. читання:
- ст. 118-119
- ст. 119-121
5. Англійська мова:
- Роб. зош. с. 57-58
Завдання для 5-А класу
1. Природознавство:
- Підготувати доповідь на тему: «Забруднення атмосфери»
2. Історія України:
- Параграф 13, 14
3. Курс «Мій Київ»:
- Стор. 67-74
- Стор. 75-79
4. Англійська мова:
- Вивчити неправильні дієслова в кінці підручника зі слова fall до keep
5.Українська мова:
- Підготуватися до контрольної роботи
6.Українська література:
- Читати «Ярослав Мудрий»
- Читати зі зб. «Княжа Україна»
7.Інформатика:
- Опрацювати РОЗДІЛ 3. ОПРАЦЮВАННЯ ТЕКСТОВИХ ДАНИХ за підручником. З огляду на те, що друкованого підручника нам скоро не побачити, надаю посилання до e-book версії. Інформатика — підручник для 5 класу авт. Й.Я. Ривкінд та ін. на 2018-2019 н.р.
- Переглядати, або завантажити («скачати»), можна скориставшись адресою https://drive.google.com/file/d/1kEQ1gXkcNByNd7kjCyXF3ulYgzddwALR/view
8. Історія України:
- Параграф 13, 14
9. Курс «Мій Київ»:
- Стор. 67-69
Завдання для 5-Б класу
1. Природознавство:
- Підготувати доповідь на тему: «Забруднення атмосфери»
2. Історія України:
- Параграф 13, 14
3. Курс «Мій Київ»:
- Стор. 67-74
- Стор. 75-79
4.Українська мова:
- Підготуватись до контрольної роботи
- Повторити параграф 25-31
- вправа 344; словниковий диктант; напис. апострофа.
5.Українська література:
- О. Олесь «Ярослав Мудрий» (читати), відповіді на запитання стор. 143
- Написати твір-роздум про звя’зок минулого із сучасним «Заповіти наших предків»
6.Інформатика:
- Опрацювати РОЗДІЛ 3. ОПРАЦЮВАННЯ ТЕКСТОВИХ ДАНИХ за підручником. З огляду на те, що друкованого підручника нам скоро не побачити, надаю посилання до e-book версії. Інформатика — підручник для 5 класу авт. Й.Я. Ривкінд та ін. на 2018-2019 н.р.
- Переглядати, або завантажити («скачати»), можна скориставшись адресою https://drive.google.com/file/d/1kEQ1gXkcNByNd7kjCyXF3ulYgzddwALR/view
7. Історія України:
- Параграф 13, 14
8. Курс «Мій Київ»:
- Стор. 67-69
Завдання для 6-А класу
1.Українська мова:
- стор. 150 табличка «Форми прикметників» розглянути
- виконати вправа 363, 364, 366, 367.
2.Українська література:
- Емма Андієвська «Говорюща риба» (читати та відповідати на запит. стор. 134-135)
- Письмово виконати завдання стор. 136-137: (І рівень — усно, ІІ-ІІІ рівень — письмово)
3.Зарубіжна література:
- Джек Лондон «Жага до життя» (робота над змістом твору)
4.Біологія:
- Параграф 34-35
- Підготувати повідомлення або презентацію на одну з тем: «Запалення рослин», «С. Г. Навашин», «Рослини, які мають отруйні плоди або насіння»
5.Географія:
- Параграф 36-37
6.Математика:
- №914-919
- №839, №841, №845, №847
Завдання для 6-Б класу
1. Англійська мова:
- Вивчити с. 223 до слова speak
2.Українська мова:
- Підготуватися до самостійної роботи (прикметник)
- Вправа 359, 360, 361, 362
3.Українська література:
- Прочитати «Говорюща риба»
- В. Неастайко «Тореадори з Васюківки»
4.Біологія:
- Параграф 34-35
- Підготувати повідомлення або презентацію на одну з тем: «Запалення рослин», «С. Г. Навашин», «Рослини, які мають отруйні плоди або насіння»
5.Географія:
- Параграф 36-37
6.Математика:
- №914-919
- №839, №841, №845, №847
Завдання для 7-А класу
1. Хімія:
- Параграф 28
2.Українська мова:
- Вивчити розряди прислівників
3.Фізика:
- Параграф 21-22
4.Біологія:
- Параграф 34
- Підготувати інформацію про опорно-рухові системи різних тварин
5.Географія:
- Параграф 27-28
Завдання для 7-Б класу
1. Хімія:
- Параграф 28
2. Алгебра:
- Вивчити параграф 18 (стор. 114-116)
- №679, №681, №682, №683
3. Геометрія:
- Вивчити параграф 16 (стор. 124-127) — теореми знати з доведенням!
- №383, №384, №388, №389
3.Українська література:
- Підготуватися до контрольної роботи (творчість Г. Тютюнника, О. Стороженка, Б. Лепкого)
4.Зарубіжна література:
- Вивчити вірш К. Симонова «Жди мене…»
- зробити повний аналіз поезії (на вибір вказаного автора)
5.Фізика:
- Параграф 21-22
6.Біологія:
- Параграф 34
- Підготувати інформацію про опорно-рухові системи різних тварин
7.Географія:
- Параграф 27, 28
Завдання для 8-А класу
1. Хімія:
- Параграф 32
2. Англійська мова:
- Підр. с. 39 вправа 4, с. 40 вправа 2
3.Українська література:
- І. Карпенко-Карий «Сто тисяч». Характеристика образів дійових осіб п’єси
3.Фізика:
- Параграф 27-28
4.Інформатика:
- Параграф 6.1-6.2
5.Біологія:
- Параграф 20-21
- Дати відповіді на запитання після параграфів
6.Географія:
- Параграф 20-21
Завдання для 8-Б класу
1. Хімія:
- Параграф 32
2. Англійська мова:
- Підр. с. 44 вправа 2-3
3.Українська література:
- І. Карпенко-Карий «Сто тисяч». Характеристика образів дійових осіб п’єси
4.Фізика:
- Параграф 27-28
5.Біологія:
- Параграф 20-21
- Дати відповіді на запитання після параграфів
6.Географія:
- Параграф 20-21
Завдання для 9-А класу
1. Хімія:
- Підготувати доповідь на тему: «Природні джерела вуглеводнів»
2. Історія України:
- Параграф 17, 18
3. Всесвітня історія:
- Параграф 17, 18
4. Основи правознавства:
- Параграф 16
5.Фізика:
- Параграф 25-27
6.Біологія:
- Параграф 32-33
- Підготувати повідомлення або презентацію на одну з тем: «Успадкування щеплення зі статтю», «Способи визначення статі в різних організмів»
7.Інформатика:
- § 8.2 Векторний графічний редактор. Особливості побудови й опрацювання векторних зображень. Побудова зображення з графічних примітивів.
- Практична робота №10 (сторінка 227) «Створення простих векторних зображень».
Виконати в MS Office Word, надіслати результат поштою за адресою bondsb@i.ua
8.Географія:
- Параграф 27-28
6.Алгебра:
- с. 118-120 №12.2-12.6
7.Геометрія:
- Параграф 4 с. 106-145, с.151 №1-12
Завдання для 9-Б класу
1. Хімія:
- Підготувати доповідь на тему: «Природні джерела вуглеводнів»
2. Історія України:
- Параграф 17, 18
3. Всесвітня історія:
- Параграф 17, 18
4. Основи правознавства:
- Параграф 16
5. Англійська мова:
- Підр. с. 76, Роб. зош. с. 62
6.Зарубіжна література:
- Написати твір «Гобсек — філософ чи скнара?» за повістю Бальзака «Гобсек»
7.Фізика:
- Параграф 25-27
8.Біологія:
- Параграф 32-33
- Підготувати повідомлення або презентацію на одну з тем: «Успадкування щеплення зі статтю», «Способи визначення статі в різних організмів»
7.Інформатика:
- § 8.2 Векторний графічний редактор. Особливості побудови й опрацювання векторних зображень. Побудова зображення з графічних примітивів.
- Практична робота №10 (сторінка 227) «Створення простих векторних зображень».
Виконати в MS Office Word, надіслати результат поштою за адресою bondsb@i.ua
8.Географія:
- Параграф 27-28
9.Алгебра:
- с. 118-120 №12.2-12.6
10.Геометрія:
- Параграф 4 с. 106-145, с.151 №1-12
Завдання для 10-А класу
1. Англійська мова:
- Підр. с. 20-21
2.Зарубіжна література:
- Прочитати твір М. Гоголя «Ніс»
3.Фізика:
- Параграф 30-31
4.Біологія:
- Параграф 28-29
- Дати відповіді на запитання після параграфів
5.Інформатика:
- ДЗ за конспектом.
- Повторити Поняття веб-дизайну. Основні тренди веб-дизайну. Типи сайтів та їх особливості. Цільова аудиторія. Інформаційна структура сайту. Інструменти веб-розробника. Вивчити План розробки сайту. Макет інформаційної структури сайту.
- Підготуватись до Практичної роботи «Проектування структури сайту».
6.Географія:
- Параграф 12-13
Завдання для 10-Б класу
1. Алгебра:
- Вивчити параграф 16 (стор. 90-94), підручник А. Г. Мерзляк Математика 10 клас Рівень стандарту
- №16.4, №16.5, №16.6, №16.7
2. Геометрія:
- Вивчити конспект в зошиті — теорію знати!
- Готуйтеся до контрольної роботи! Параграф 33-37 повторити, підручник А. Г. Мерзляк Математика 10 клас Рівень стандарту
3.Зарубіжна література:
- Прочитати твір М. Гоголя «Ніс»
4.Фізика:
- Параграф 30-31
5.Біологія:
- Параграф 28-29
- Дати відповіді на запитання після параграфів
6.Інформатика:
- ДЗ за конспектом.
- Повторити Поняття веб-дизайну. Основні тренди веб-дизайну. Типи сайтів та їх особливості. Цільова аудиторія. Інформаційна структура сайту. Інструменти веб-розробника. Вивчити План розробки сайту. Макет інформаційної структури сайту.
- Підготуватись до Практичної роботи «Проектування структури сайту».
7.Географія:
- Параграф 12-13
Завдання для 11-А класу
1. Хімія:
- Параграф 21, ст. 118 №4, №8
2. Історія України:
- Параграф 23-24
- Повторити параграф 18
3.Фізика:
- Розділ 3 + Параграф 52
4.Біологія:
- Параграф 23
- Підготувати повідомлення або презентацію на одну з тем: «Життєвий цикл у рослин і тварин», «Ембріотехнології», «Клонування»
5.Інформатика:
- § 3.7 Сортування, пошук і фільтрування даних у базі даних.
- § 3.8 Запити в Microsoft Office Access
- § 3.9 Звіти. Створення звітів в MS Office Access
- Підготуватись до Практичних робіт №13,№14 (сторінки 168, 182)
6.Геометрія:
- Збірник: №200-204 (с. 23)
- с. 25 №223-238.
Завдання для індивідуального навчання
Завдання для учня 8-А класу Іванченко Єгора:
1. Англійська мова:
- Вправа 5 с.113, вправа 3 с. 114 — читати, перекладати, знати слова
- Вправа 6 с. 115 — письмово виконати в зошиті.