🏛📚💬Бінарний урок із застосуванням STEM-підходів поєднав історичні знання про соціальну структуру Стародавнього Риму з етичним аналізом моральних цінностей римлян. Учні 6-А класу розглядали соціальні явища через аналіз, моделювання ситуацій, логічне мислення та міжпредметні зв’язки. Урок був спрямований на формування у школярів уявлення про права і обов’язки громадян, етичні принципи римського суспільства та розуміння впливу цих норм на сучасний світ. Практичні завдання й робота в групах були спрямовані на розвиток критичного мислення, уміння співпрацювати, аналізувати історичні джерела та робити висновки. Учні навчилися порівнювати суспільні цінності минулого та сучасності, формуючи власну громадянську позицію.
#Школа_50_Святошинського_району
#STEM
#STEM_spring