На шляху до інклюзії
Ефективне управління школою — необхідна умова для ефективного впровадження реформ в освіті. Поширення інклюзивного навчання в Україні, на даний час, спонукає всю педагогічну спільноту до виокремлення ефективних підходів у організації та впровадженні інклюзії в сучасну школу. Важливою складовою такого пошуку є вже набутий досвід європейських країн.
Ознайомитися з досвідом роботи навчальних закладів Чеської Республіки в контексті інклюзивної освіти мали на меті педагоги школи 50, які взяли участь у міжнародному українсько-чеському семінарі «На шляху до інклюзії».
У ході семінару були розроблені питання до потенційного соціального опитувальника, тематика якого стосувалась ставлення людей до осіб з особливими потребами; були обговорені можливі стереотипи та бар’єри на шляху до зміни формату навчання, та шляхи їх подолання.










