Графік роботи гуртків

А що сьогодні на гуртку «Школа моди»?
Розплітання професійно заплетених спеціалістом кіс👩‍🦰💇‍♀️ Звісно, цікаво. Вивчення техніки вплітання синтаксичних волокон в природне волосся, вміння підбирати колір та матеріал, майстерність плетіння…

Гурток «Школа Стилю» у середній загальноосвітній школі № 50 Святошинського району підкреслює витончену лінію вродливості панянки та відкриває саме ту родзинку, котра прихована в кожній людині. Разом ми створюємо стиль. І через створений образ опановуємо поняття стилю в книгах, поєднуємо індивідуальну манеру художника із ідейним змістом й художньою формою.

    

Гурток «Школа лідерства» — спрямовує свої зусилля на розвиток і вдосконалення найкращих комунікативно-організаторських здібностей учнів, які є офіційними і неофіційними лідерами учнівського колективу. Така форма роботи дозволяє відстежувати актуальні проблеми, які є в учасників школи, сприяє усвідомленню ними своїх індивідуально-типологічних особливостей, а також їх ефективному використанню в учнівському колективі.
Головна мета: вдосконалення лідерських здібностей учасників школи: формування організаторського мислення, рефлексії, здатності об’єктивно оцінювати себе і роботу інших, розвиток уміння та навичок організації оптимального спілкування, конструктивної взаємодії, формування етичної культури в лідерів учнівського самоврядування.

 

Гурток «Комп’ютерна школа»
Метою гуртка, є формування компетентностей особистості у процесі опанування основами інформатики та обчислювальної техніки.
Учасники гуртка «Комп’ютерна школа» оволодівають основами логіки під час занять. Вони не лише вивчають теоретичний матеріал, але й практикуються у вирішенні логічних завдань з інформаційних технологій.
Гурток продовжує заохочувати дітей до активного вивчення комп’ютерних технологій та супутніх наук.

Гурток «Шахи та шашки»

Мета і основний зміст роботи шахово-шашкового гуртка – масове охоплення учнів систематичними заняттями шахами і шашками, підготовка кваліфікованих шахістів, сприяння розвиткові логічного мислення, самостійності, дисциплінованості, взаємоповаги, відповідальності перед собою та колективом,формуванню в них таких якостей творчої особистості, які помогли б їм взяти активну участь в майбутній навчальній і трудовій діяльності, готувати актив шахового руху.

Гурток «Дивосвіт»

Декоративноужиткове мистецтво є джерелом духовного розвитку особистості. Його дія на людину невичерпна за своїми можливостями, багатством та універсальністю, адже воно впливає на психічну діяльність, формує та розвиває почуття, моральні та естетичні ідеали, творче мислення та науковий світогляд. Завдяки її символічної, образної мови, учні мають можливість глибше пізнати історію рідного краю, свого народу, України.

 

Психологічний гурток «Друзі» дає можливість учням самореалізуватись, визначити своє місце в класі, сім’ї та соціумі; на перший план виходить формування здатності у здобувачів освіти до соціальної успішності, самостійного прийняття і втілення рішень.
Мета – формування та розвиток у здобувачів освіти soft skills (м’яких, гнучких навичок), що дозволяють бути успішними незалежно від специфіки діяльності чи напряму, який обере здобувач освіти; формування в учнів мислення успішної особистості, мотивації на досягнення успіху.
Основні завдання полягають у формуванні таких компетентностей:
• пізнавальної – забезпечує ознайомлення з поняттями та знаннями, про лідерство та організаторську діяльність;
• практичної – сприяє розвитку лідерських, організаторських, комунікативних якостей, вмінь і навичок у здобувачів освіти; формування комунікативних навичок, навичок самоменеджменту, роботи в команді, правильної постановки цілей і завдань, прийняття рішення, планування роботи;
• соціальної – сприяє розвитку уявлень про себе як носія певних соціальних ролей; навичок ефективної співпраці, відповідальності за результати спільної діяльності, здатності бути активним членом суспільства;
• життєтворчої – сприяє розвитку навичок самоаналізу, самоконтролю, самовиховання, самонавчання, самоосвіти, умінь та навичок життєвого проектування, вмінь визначати,
відшукувати й здобувати та застосовувати ресурси, необхідні для реалізації життєвих цілей тощо.

 

На гуртку «Школа стилю» маленькі стилісти дізнаються, як підібрати зачіску за формою обличчя, бо саме правильною зачіскою можна підкреслити найяскравіше, найвиразніше в обличчі. Самостійно, за обраною та вирізаною з паперу формою обличчя, штучним волоссям ( нитки) створювали власні зачіски. А ділова гра «Я -майстер, ти клієнт» дала можливість спроєктувати реальну ситуацію.